No Matter Where You Are 《不論你身在何方》 - Us The Duo

 

I will stay by you

我會在你身邊

Even when we fall

即使在我們跌倒時

I will be the rock, that holds you up

我會化為頑石,去支撐你

and lifts you high so you stand tall

高舉你,令你屹立

 

I won't let you go

我不會讓你走

No one can take your place

無人可取代你的位置

a couple fights & lonely nights

幾次爭吵和幾個孤獨晚上

Don't make it right to let it go to waste

都不能使這虛耗變成正確

 

I won't let you fall

我絕不會讓你跌倒

I won't let you go

我也不會讓你走

No matter where you are

無論你身在何方

No matter where you are, I'll be there

無論你身在何方,我會在那裏

No matter where you are

無論你身在何方

No matter where you are, I'll be there

無論你身在何方,我定會在那裏

 

I will hold on to

我會緊緊抓住

Everything we've got

我倆擁有的全部

A quitter, a regretter, and forgetter is

半途而廢、後悔當初、忘恩負義

Everything I'm not

通通都不會是我

 

I'll take care of you

我一定會照顧你

and love you just because

和愛你,只因

You and I are better than forever

你與我比永恆更棒

Nothing can stop us

我們是無法阻擋

 

I won't let you fall

我不會讓你難過

I won't let you go

我不會讓你放棄

No matter where you are

不管你在天涯海角

No matter where you are, I'll be there

不管你在天涯海角,我必會在那

No matter where you are

不管你在天涯海角

No matter where you are, I'll be there

不管你在天涯海角,我必定會在那裏

 

We can be the generation

我們可成為這樣的世代

Who learns how to love

能學懂如何去愛

Mistakes & empty promises

錯誤和空頭支票

Will never be enough

永不足以

To tear apart the giant hearts

去拆散那強韌的心

that beat inside us now

那正在我倆體內跳動的心

Let's conquer the percentages

讓我們去戰勝大多數

and rise above the crowd

在世俗中掘起

 

I won't let you fall

我決不讓你失足

I won't let you go

我亦不讓你離開

No matter where you are

不論你在哪裏

No matter where you are, I'll be there

不論你人在哪裏,我會在該處

No matter where you are

不論你人在哪裏

No matter where you are, I'll be there

不論你人在哪裏,我會在該處

No matter where you are

不論你人在哪裏

No matter where you are, I'll be there

不論你人在哪裏,我會在你左右

I'll be there

我就在那裏

I'll be there

我就在你身邊

 

英文歌詞來源:http://www.azlyrics.com/lyrics/ustheduo/nomatterwhereyouare.html


這首歌是我之前看《The Book Of Life》這動畫時聽到的,很棒的一套動畫配上很棒的一首歌(還拿了這首歌當手機鈴聲一陣子)

唱的組合是兩公婆呢,這是他們在自己婚禮唱的版本

 

十分之有愛,甜到漏呀~(๑¯∀¯๑)

 

個人頗愛音樂劇(對話中途唱歌、吵架中途又唱歌、總之就是會在唱歌的,我對這類型的很沒抵抗力),所以都會留意一下這些會唱歌的電影

現在開始了這翻歌詞的興趣,當然要翻自己喜歡的歌啦~

 

arrow
arrow

    kwn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()